Doakan Kami 5A
Please comment
Add Amirul Evan's

Khamis, 18 September 2014

...Holiday At Tanjung Balau...

                                            Whats'up guyz

                   Fine..This time I want to talk about my holiday with my family and cousin ...
                         Cehwwah... speaking nampak (failed english) -_- 
Amirul jangan merapu ....
     Sebab ape saya nak bercerita ??? Begini ceritanya.... (pandang atas) #imaginasi
Yang saya nak cerita sekarang ni tentang pengalaman yang semua kat atas ni jangan dilayan.
 First Question siapa yang pernah pergi  Tanjung Balau angkat tangan    ;Saya...
                                                                                                                   ;Saya...
                                                                                                                                   ;Saya....
Second Question korang buat apa???~krik~KRIK~krik
 Ok saya pergi sana dengan my cousin so first kitaorang pergilah mandi 

(Terlupa nak pakai SUNBLOG) habis kulit mengelupas..Lagi lagi kita mandi dari pagi sampai                                                                  petang 
 
(Kulit hitam macam kuali dapur) kenapa sya kata macam kuali dapur Haa x percaya cuba pergi                                                               dapur tengok belakan kuali....
 
(Makan Barbeque) sedapnya x pe korang jangan risau nanti  aku bawak pergi sekolah OK..Tapi nanti                                Aiman yang bayarkan (JANGAN MARAH)
Saya rasa dah x de apa apa yang nak ditemubual so
                                                                                 DOAKAN KAMI 5A UpsR 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...